fredag 2. desember 2011

Elefantbukse





Denne buksa ble til da ei venninne spurte om jeg kunne sy en selebukse til sønnen hennes. Selvfølgelig gjør jeg det:) Han var fin i blått sa hun, så da måtte jeg jo lage en blå bukse da. men en blå selebukse i seg selv er jo ikke særlig spennende, så det måtte jo på en applikasjon bak på ryggen. Hun ønsket en elefant eller sånn, så da ble det en søt liten elefant på ryggen.
Ribben i beina gjør at buksa allerede er tatt i bruk, selv om den er litt stor, men ribben bolder den oppe. Ribben gjør og at buksa kan brukes enda lenger enn mange andre, den er laget litt lenger i beina med tanke på at den skal holde lenge.
Str 74

3 kommentarer:

  1. Den blå elefantbuksa var kjempefin. Artig når det er applikasjoner på klærne, synes jeg. Har kikket litt mer i bloggen dn også. Så masse fint du har laget.har lagt meg til som følger hos deg.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar Grunn Astrid!:) Det var veldig hyggelig å lese

    SvarSlett